Daráló-szerű hangja van, cirka 3 sec múlva leáll, úgy is marad. Gáz vissza, újra ráhúzva a jelenség megismétlődik. A túláram védelem állítja le. Rossz a középső kék vezetékes Hall cella, nem nyit ki. A motor bontása. Levágtam a Hall csatlakozót. Nem lett volna okvetlenül szükséges, de később a fennmaradó szerelvény részek úgy is gondot okoztak volna. A kivezetés felől szedtem ki a 8db csavart. Bicskával sikerült kissé eltávolítani a felső tárcsát, majd csavarhúzókkal lehetett továbbfeszigetni. A csavarhúzók után vésők következtek. Vigyázni kell, nem szabad mélyre tolni, nehogy a tekercselés megsérüljön! Arra számítottam, hogy a felső fedél jön le, de nem így történt. Alulról, a láncfogaskerék felől csúszott befelé a tengely. Közben kiesett a szimmering is a láncfogaskerék felől. Egy ponton túl nem akart továbbjönni, pedig nyomtam neki a WD-40 kenőanyagot rendesen. Végül a láncfogaskerék belső felének akasztott csapágylehúzóval sikerült kinyomnom a tengelyt. Ezen a szakaszon nagyon kell vigyázni, nehogy a tekercs megsérüljön. Mind a 3 Hall cella egy irányban áll ebben a motorban, eltérően a kisebb feszültségű motoroktól. A tesztelő LED-eket a vezetékek végére forrasztva, mágnesrúddal "ingerelve" látszott, hogy a középső Hall cellából nem jön ki semmi. Betettem a Bélától kapott SS41 cellát a középső helyére. Újra próbáltam a mágnesrúddal, és a LED-ekkel. Ha a déli pólussal közelítettem a Hall cellákhoz, akkor bekapcsoltak, eltávolítva a mágnest kikapcsoltak. Az új Hall cella viszont bekapcsolva maradt, és csak akkor kapcsolt ki, amikor a északi pólussal közelítettem. Az SS41-ben R/S flopp van, de ennek ellenére mégis jó, hiszen ugyanazt a jelet adja ki, mint az eredeti. Jó is lett, még így vegyesen is. Alfa Centauri - Hungary -. 2010.10.25.