Sziasztok,
Nem tudom, hogy elektromos-e a hiba, de annyi jó szaki megfordul itt és biztos találkozott már valaki ilyen cuccal.
A hibajelenség az, hogy télen amikor hideg van, a kapu nem csuk be a végén a lassú futás résznél, csak megáll majd
vissza nyit. Ilyenkor egy nagyon kis kézi segítéssel (tényleg akár egy újjal is) becsuk.
Ez a hiba csak nagyobb hidegben (0C° körül) fordul elő.
Tudna valaki segíteni?
Köszönöm előre is!
Itt a leírása a beazonosíthatóság kedvéért:
https://www.homelife.it/wp-content/uploads/2017/11/ACER-R-DL-IP55-AC15-GBb.pdf
Sziasztok!
Adott egy tárgybeli GPS, aminek igen érdekes hibája van.
IGO8 fut rajta hibátlanul, de a műhold vétellel gond van. 10-20 perc alatt talál megfelelő mennyiségű műholdat, amiből adatokat tud kiírni.
DE: ezek az adatok (mozgatás nélkül) állandóan változnak, pld. klf. sebességet jelez, változik a magasság, sőt még változnak a koordináták utólsó számjegyei is. Egyedül az idő tűnik valós "változásúnak".
Megmozdítás nélkül pld. elveszti a GPS vételt, majd közli, hogy letértél az útvonalról.
Aztán újabb 5-10 perc, mire visszaáll a műholvétel. Aztán kezdi ugyanezt előről.
Port:5, sebesség: 57600, többször is újrakerestetve a GPS vevőt.
Így éppen a funkciójának megfelelően nem lehet használni.
Mi lehet a gond? Hardver, szoftver?
Üdv: Sándor
Szevasztok!
Kaptam javításra egy 3 késes Philips akkumlátoros borotvát (a tulaj akkut cserélt benne). A tápegység ic-je ledobta a kalapját, csak annyit lehet róla leolvasni, hogy TE...MT. Valószínűleg TEA a tipusjele, de hogy mi a száma? Szerencsére nekem is van egy Philips, csak 2 késes borotvám. Gyorsan szétkaptam, hogy milyen ic van benne. TEA1402, ami természetesen nem egyezett a másikkal. Az előző 14, az enyém 18 lábú smd tokos (érdekes, hogy a Lomexnél van TEA1402, de az adatlapján 1401 szerepel, és 20 lábú). Az Alldatasheet.com-on végignéztem az összes TEA ic-t, de nem találtam olyat, ami jó lenne nekem (érdekes, hogy ott 1402 nincs is).
Ha valaki legalább a tipusban tudna segíteni, nagyon megköszönném!
Üdv: Gyula

Sziasztok!
Nem szeretném, ha felületesnek látszanék, de!
Egy Orion set top box került hozzám táp hibával. Egy 47 uF35V -os kond. lecsökkent kapacitása okozta a fenti IC halálát. Vettem belőle a HQ-ban 3 db-ot, legyen tartalék. Az eredeti nem volt zárlatos, de nem működött. Ahogy betettem az újat, csont zárlat lett a a puffer kondin. Gondoltam, elrontottam valamit, ezért átnéztem tüzetesen, de minden rendben volt. Sebaj, betettem egy másik újat, aminél űjra csont zárlat lett. Elővettem a Datashet-et, ahol azt láttam, hogy az IC 5,6,7,8.lába a Drain, és össze van kötve, és a puffer kondira cstlakozna.
Ismét átnéztem a panelt, és ott egyértelműen más volt a helyzet, pl. az 5.láb az optocsatolóra csatlakozik, tehát semmiképpen nem a Drain-re azaz a pufferkondira. Volt egy másik, tunerhibás set top box-om, amiben szintén VIPer 22A IC volt. A tápja működött, ezért kivettem az IC-t, áttettem a fenti box-ba, és simán működött így az is. A táp fóliázása, egyebe teljesen egyforma volt, nem lehet vitás.
Kiforrasztva ezt az Ic-t ohmikusan is egyértelmű volt a különbség a kettő között: A kivett, működő IC 5,6. és 7,8 lába nem volt összekötve, míg a HQ-ban vásárolté mind a négy, mind a három új IC-nél. A felirat mind a négy IC-nél ugyanaz volt.
Számtalan Datashet információt átnéztem, de mindenhol össze voltak kötve az 5.6,7,8.lábak(Drain) kivéve az eredeti rosszat, és a működő, kiszerelt Ic-t, amely mindkét boxban működött.
Találkoztatok már ezzel a gonddal?
Üdvözlettel:
Attila